خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در دیدار با وزیر کشور:

اشتغال مهمترین مطالبه و دغدغه مردم مازندران است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۲۸

نماینده ولی فقیه در دیدار با وزیر کشور گفت:مازندران با دارا بودن ظرفیت های های فراوان همچنان از محرومیت ونبود اشتغال رنج می برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران  بعد ازظهر امروز در دیدار  با وزیر کشور  با تشکر از آقای ربیع فلاح استاندار پیشین مازندران اظهار داشت: آقای فلاح در دوره مسئولیت خود در استانداری فعالیتی همراه با تعامل همدلی و بدون تنش داشت.

وی افزود:مازندران با دارا بودن ظرفیت های های فراوان همچنان از محرومیت ونبود اشتغال رنج می برد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:امیدوارم با حضور آقای اسلامی به عنوان استاندار فعلی مازندران  با همدلی و همکاری  ، وحدت فعالیت  خود را بدون حاشیه ادامه دهد.

وی ترقی و پیشرفت استان را منوط به همکاری و تعامل بیشتر دولت با استان دانست و افزود:باید مسئولان در هرسنگری وحدت داشته باشند  و به توسعه و پیشرفت جامعه بیندیشند و عمل کنند.

آیت الله طبرسی گفت: مازندران یک استان ملی است  که بایداعتبارات به این استان افزایش یاید.

وی افزود:از استاندار مازندران رضایت کامل داریم و امیدواریم در سنگر دیگر در شان جایگاه ایشان از ظرفیت وی استفاده شود

وی گفت:درخواست و مراجعه مردم به دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران حدود 8 هزار مورد بوده که 80 درصد آن مربوط به اشتغال بود که اکثر متقاضیان از جوانان بالای مدرک لیسانس هستند.

آیت الله طبرسی افزود:تماس تلفنی دفتر در سال 95 به ادارات و دستگاه های دولتی جهت رفع مشکل مردم بویژه بحث اشتغال 17 هزار مورد بوده است.

وی گفت:درخواست و مراجعه مردم به این دفتر در 6 ماهه سالجاری حدود 5 هزار مورد بوده که بیش از 85 درصد آن مربوط به بحث اشتغال در استان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:تماس تلفنی از این دفتر به ادارات و دستگاه های دولتی برای رفع مشکل مردم بویژه بحث اشتغال حدود 9 هزار نفر بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز