خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد:

لزوم بهره گیری استاندار مازندران از نیروهای انسانی بومی

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۲۱

نماینده ولی فقیه در مازندران از اسلامی استاندار فعلی مازندران خواست تا در طی مدیریت خود در استان از نیروهای انسانی بومی بهره گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور با تشکر از آقای فلاح استاندار سابق مازندران به دلیل خدمات چند ساله او در این استان اظهار داشت: فلاح در این مدت در جهت پیشرفت و ترقی استان تلاش زیادی کردند.

وی افزود: در طی 50 ماه گذشته مازندران از جمله استان بی حاشیه بوده است که این امر نیز حاصل همکاری و همدلی بین مسوولان استانی و شهرستانی با استاندار پیشین بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:کرسی مدیریت موقتی است اما این کرسی در نظام جمهوری اسلامی خدمتی را که به مردم ارائه می کنیم مهم است و نباید وابسته به این کرسی ها باشیم.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در مازندران از قبیل کوه ،جنگل و دریا گفت:بستر گردشگری در مازندران وجود دارد اما زیر ساخت های آن به خوبی فراهم نیست.

آیت الله طبرسی ،گردشگری،صنعت و گردشگری را از پتانسیل های مازندران نام برد و ادامه داد: مازندران به عنوان قطب اول کشاورزی ،هنوز این صنعت در استان خوب پا نگرفته است.

آیت الله طبرسی گفت:استان مازندران به عنوان یک استان علوی همچنان زیر پرچم  ولایت با مردم ولایی است.

وی  از جمله اقدامات به ایجاد پنجره واحد اشاره کرد و افزود: بواسطه این طرح، همه مسئولان و ادارات‌کل که در ارتباط با اقتصاد مقاومتی هستند در یک مکان جمع می‌شوند تا ارباب رجوع معطل نگردد اما این طرح نیز تاحدی موفق بوده است.

آیت الله طبرسی از اسلامی استاندار فعلی مازندران خواستار شد تا در زمان مدیریت خود در استان از نیروهای انسانی بومی بهره گیری کند چرا که تحقق این امر عامل موفقیت او خواهد شد.

در این مراسم با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، ربیع فلاح جلودار تودیع و محمد اسلامی به عنوان استاندار جدید مازندران معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز