خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری خبر داد:

ساماندهی سرویس مدارس در جهت کاهش نگرانی والدین

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۱۱

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری، گفت: آموزش و پرورش برای کاهش دغدغه والدین دانش آموزان سرویس مدارس را ساماندهی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ام البنین محمدی عصر امروزدر ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس اظهار داشت: توجه جدی به سرویس مدارس و بهبود کیفیت خدمات رسانی در سال تحصیلی جدید از سیاست های مهم آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: در جهت افزایش ایمنی و کیفیت خدمت رسانی سرویس مدارس به دانش آموزان ، این امر مهم توجه ویژه ای شده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری با اشاره به اینکه این طرح دو سه سالی است که در حال اجراست،گفت:مشکلات و نواقص این حوزه احصاء ودر جهت مرتفع شدن آن اقدامات موثری انجام شده است کما اینکه خدمات دهی به دانش آموزان هر سال بهتر از سالهای گذشته است

وی افزود:شرکت هایی که طی این چند سال با ما همکاری خوبی نداشتند حذف و شرکت هایی که در قالب سرویس مدارس خدمات مطلوب به دانش آموزان می دهند با همکاری مدیران مدارس این خدمات ادامه دارد.

محمدی با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل آموزش و پرورش از پرداخت مالیات به شرکت ها معاف هستند ،گفت: اینگونه خدمات با توجه به انباشت کار در آموزش و پرورش باری مضاعف است.

وی به نصب دستگاه ردیاب بر روی سرویس های مدرسه افزود:استفاده از دستگاه ردیاب خودرو می تواند ایمنی و امنیت را برای دانش آموزان فراهم کند و همچنین باعث کاهش نگرانی والدین شود.

محمدی پیشنهاد کرد تا شرکت های خدمات دهی سرویس مدارس سامانه ای برای ثبت نام دانش آموزان از تابستان در برنامه کاری خود تعریف کنند.

وی با اعلام اینکه 25 درصد مدارس ناحیه 2 تحت پوشش مدارس غیر دولتی هستند ،گفت: همکاری دستگاه های غیر دولتی در امر آموزش و پرورش امری الزامی است.

محمدی افزود:آموزش و پرورش برای خدمات رسانی به دانش آموزان از رانندگانی بهره گیری می کند که مورد تایید سازمان تاکسیرانی باشند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری در ادامه از همکاری شورا ، شهرداری ،بهزیستی و بهداشت در ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان تقدیر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز