خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

ضرورت تشکیل ستاد اجرایی برای پیگیری اعتبارات استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۸۰

استاندار مازندران بر ضرورت تشکیل ستاد اجرای قوی برای پیگیری اعتبارات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران که در سالن شماره یک استاندرای برگزار شد ، با اشاره به تحولات بودجه سال 97 و حذف اعتبارات ردیف‌های متفرقه بر تشکیل ستاد اجرای قوی برای پیگیری اعتبارات تأکید کرد و اظهار داشت: این ستاد باید به صورت روزمره پیگیر کارها باشد

وی افزود: 90 درصد از اعتبارات استان از محل سفر ریاست جمهور بوده تامین و ابلاغ شده است که بیشتر آن برای پروژه های عمرانی تخصیص داده شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در گذشته و در روال عادی، یک اعتبار و تخصیص متعارف وجود داشته باشد، اما اکنون دیگر اینگونه نیست، بر مشخص شدن سیاست‌های ملی در این رابطه تأکید کرد و افزود: هرکدام از دستگاه‌ها در این رابطه با وزراتخانه خود ارتباط و پیگیری لازم را داشته باشند.

فلاح جلودار  با اشاره به بهبود در حوزه بیکاری استان ،گفت:میزان بیکاری استان تابستان سال گذشته 10.8 بوده که این میزان امسال به 9.5 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین هر سال 2 پروژه در استان اجرا می شود ،افزود: در دولت یازدهم هشت هزار و 100 میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

فلاح با مهم برشمردن جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت:برغم دعوت از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو شورای برنامه ریزی متاسفانه در جلسه حضور پیدا نمی کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تا زمان ابلاغ لایحه بودجه به مجلس یک ماه بیشتر فرصت باقی نیست، بر مذاکره دستگاه‌ها با وزارتخانه‌های مطبوع خود تأئید کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز