خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بانوان توانمندی بالایی برای ایفای نقش‌های مدیریتی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۷۷

استاندار مازندران گفت:با عنایت به سیاست ابلاغی ریاست جمهوری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید باید زمینه بکارگیری 30 درصدی زنان در مناصب عالی مدیریتی در چهار سال آینده محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،ربیع فلاح جلودار در نشست با نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد و کارآفرینان مازندران که با حضور معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: بانوان از توانمندی بالایی برای ایفای نقش‌های مدیریتی برخوردارند، و با عنایت به سیاست ابلاغی ریاست جمهوری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید باید زمینه بکارگیری 30 درصدی زنان در مناصب عالی مدیریتی در چهار سال آینده محقق شود.

وی با اعلام این که نرخ بیکاری استان در تابستان سال گذشته 10.8 درصد بوده است، افزود: این نرخ در تابستان امسال به 5/9 درصد کاهش یافته است.

استاندار مازندران بر ضرورت کنترل آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و با بیان این که در مازندران برنامه جامع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با قوت در حال اجراست، گفت: تقویت تولید و اشتغال برنامه محوری استان در سال جاری است و باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بطور مجدانه اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده اقدامات بسیار خوبی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان صورت گرفته است ،افزود: در 7هفت ماه نخست سال 96 آمار طلاق در استان به میزان 8 درصد کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: حل مشکلات و معضلات جامعه بدون مشارکت و همکاری مردم و تشکلهای مردم نهاد ممکن نبوده و باید از ظرفیت تشکلهای مردم‌نهاد و بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بیشتر استفاده نمود.

استاندار مازندران گفت:از 2150 دهیار مازندران 156 دهیار زن هستند و از 7706 عضوشوراهای روستایی 226 عضو زن هستند.

وی افزود:19 نفر شورای شهر زن هستند و 130 زن مسئول مالی و فنی دهیاری ها داریم که این آمار نشان دهنده پررنگ تر شدن حضور بانوان نسبت به گذشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز