خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست امسال؛

205 هزارمازندرانی به سینما رفتند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۵۵

استقبال تماشاچیان از اکران فیلم در سالن‌های سینما و افزایش حضور مخاطبان بیانگر ضرورت توجه به سالن های سینما در استان گردشگر پذیر مازندران است.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبرگفت: با افزودن سالن های نمایش فیلم دیجیتال در مجتمع فرهنگی قائمشهر، غدیر جویبار ،پبامبر اعظم نور و سالن سیار غدیر محمودآباد به شبکه نمایش فیلمهای سینمایی استان مازندران دسترسی علاقمندان به تماشای فیلمهای روز سینمای ایرانی در این شهرها میسر شد.

احد جاودانی  با اشاره به استعدادهای فرهنگی ،هنری ، بومی و طبیعی مازندران برای تولید فیلم های سینمایی به تولید 27 فیلم کوتاه و 17فیلم مستند در نیمسال اول سال جاری توسط سینماگران جوان استان مازندران اشاره کرد و افزود: 10 فیلم کوتاه داستانی دیگر درحال اتمام است.

وی اظهار داشت:استقبال تماشاچیان از اکران فیلم در سالن‌های سینما و افزایش حضور مخاطبان بیانگر ضرورت توجه به سالن های سینما در استان گردشگر پذیر مازندران است.

جاودانی فروش سه ماهه نخست سال را حدود 106میلیون تومان اعلام کردوگفت: دراین مدت 205 هزار و 518مازندرانی به سینما رفتند.

محمد محمدی  معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران چندی پیش در گفتگو با خبرنگاران از رشد سه برابری تماشاچیان سینما در سه سال اخیر خبر داد و افزود:فروش فیلم ها نیز در سه سال اخیر رشدی ٥ برابری داشته است.

هم اکنون ١٤ سینما در مازندران با ٥ هزارو ٦١١ صندلی به اکران فیلم مشغولند که این تعداد سینما با برنامه ریزی انجام شده افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز