خبرگزاری کار ایران

با معرفی نفرات برتر:

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۳۲

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران، کارفرمایان و تعاون گران استان مازندران با معرفی نفرات برتربه کار خود پایان داد

به گزارش ایلنا از ساری،دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان و تعاونگران با حضور کامران اصغری مدیر کل، مهدی زاده مدیر اجتماعی اداره کل، سرهنگ میرجمالی رییس سازمان بسیج کارگری سپاه مازندران، خانم گودرزی رییس اداره مطالعات فرهنگی وزارت متبوع و جمعی از عاشقان قرآن کریم در سالن همایش های این اداره کل برگزار گردید و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 کامران اصغری  در مراسم افتتاح دوازدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه جامعه کارگری و تعاون‌گران که در سالن همایش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی سبب ریشه‌کن شدن آفات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با برپایی چنین برنامه هایی فرهنگ قرآنی را در این استان و جامعه کار و تولید ترویج دهیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآنی ، سبب ترویج فرهنگ قرآن و کشف استعدادهای قرآنی به خصوص در بین اقشار زحمتکش کارگری،تعاون گران  می‌شود و نتایج بسیار خوب و مطلوبی را به دنبال دارد که کارگران باید با الگو قرار دادن قرآن و مفاهیم آن در کار و زندگی خود کسب و کار حلال به دست آورند.

وی افزود:  مسابقات قرآنی جامعه کارگری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین این قشر  است تا بتوانیم فرهنگ قرآنی را بین همگان و به ویژه قشر کارگران در این استان ترویج دهیم.

اصغری ادامه داد: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن برگزار می شود.

وی افزود: حدود 90 شرکت کننده در این مسابقات ثبت نام نموده که  20 نفر خانم و 70 نفر آقا هستند که نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.

ابو علی مهدی زاده مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: در این مسابقات حدود 90 نفر از جامعه کارگری و کارفرمایی و تعاون گران استان در 6 رشته حفظ کل قرآن کریم، 20 و 10 جزء، قرائت با تحقیق، قرائت با ترتیل و مفاهیم در دو بخش خواهران و برادران شرکت نموده و باهم رقابت کردند که از این تعداد شرکت کننده نفرات برتر به تفکیک 14 نفرخواهر و 12 نفر بردار انتخاب شدند و جهت شرکت در مسابقات کشوری قرآن کریم جامعه کار و تلاش به وزارت متبوع معرفی خواهند شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در رشته‌های  حفظ کل قرآن کریم، 20 و 10 جزء، قرائت با تحقیق، قرائت با ترتیل و مفاهیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در خصوص راه‌یابی نفرات برگزیده این مسابقات استانی به مسابقات کشوری، گفت: نفرات برگزیده یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان به مسابقات قران کارگران کشور راه پیدا خواهند کرد که هرساله با حضور شرکت‌کنندگان برتر جامعه کار و تلاش کشور از سوی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات برتر به شرح ذیل می باشد:

رشته قرائت تحقیق برادران

1-  محمدمهدی شمس

2-  علی اصغر بخشی

3-  مهدی تهرانی

رشته قرائت تحقیق خوهران

1-  عالیه نوپور

2-  نرگس میرناصری

3-  لیلا عبدی

رشته مفاهیم برادران

1-  حسن قاسمی

2-  یاسر رحیم زاده

3-  مجتبی محمدی

مفاهیم خواهران

1-  ایراندخت صمدایی

رشته قرائت ترتیل برادران

1-  مهدی تاجور

2-  تقی رجب نژاد

3-  زین العابدین خداکرمی

رشته قرائت ترتیل خواهران

1-  فاطمه خیراندیش

2-  رقیه رضایی

3-  مریم نوری

حفظ کل آقایان

1-  مجتبی محسنی

حفظ کل خواهران

1-  فاطمه نظری

2-  زهرا سلطان پور

حفظ 20 جزء برادران

1-  محمد محسنی

حفظ 20 جزء خواهران

1-  رقیه سهرابی

2-  رقیه مظلومی

3-  فاطمه سادات بابانژاد

حفظ 10 جزء برادران

1-  محمد حسن کاظمی

حفظ 10 جزء خواهران

1-  صغری قاسم نژاد

2-  سکینه واحدیان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز