خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور خبرداد:

واگذاری هزار خودرو به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۰۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت:تاکنون هزار خود رو به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کشور با هدف اشتغالزایی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازساری،حجت الله عبدالملکی ،معاون اشتغال و  خودکفایی کمیته امداد کشور در مراسم واگذاری و تحویل خودرو به مددجویان درساری گفت: کمیته امام اولین نهاد اقتصادی بعد از انقلاب است که به دستور حضرت امام تاسیس شد.

حجت الله عبدالملکی افزود:امروزه اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای مبارزه با فقر و کاهش بیکاری در جامعه است که باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: سال گذشته هزار میلیارد تسهیلات تصویب شد و خوشبختانه بانکها هزارو 100میلیارد تومان پرداخت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: در کل کشور  پنج هزار  دستگاه خودرو باید به مددجویان نیازمند تا پایان سال تحویل شود که تا کنون سه هزارو 300پرونده تشکیل و هزارنفر  نیز خودرو دریافت کردند.

عبدالملکی گفت: تلاش داریم با تفاهم نامه ای با اتحادیه تاکسیرانی کشور و تفاهم چهار جانبه پنج هزار تاکسی نیز به مددجویان دارای شرایط تحویل شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور افزود: یک سوم بیکاران کشور مخاطبان امداد هستند که با اختصاص یک سوم منابع و همکاری سایر دستگاهها  می توانیم گامی اساسی در زمینه رفع بیکاری  و ایجاد اشتغال برداریم.

عبدالملکی  افزود: سال گذشته 102هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که امسال تلاش داریم به 140هزار شغل و درصورت اختصاص منابع صندوق ملی به 170 هزار شغل برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز