خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران :

برگزاری مسابقات قرآن موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۱۰

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:برگزاری مسابقات قرآنی سبب ریشه‌کن شدن آفات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،کامران اصغری صبح امروز در مراسم افتتاح دوازدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه جامعه کارگری و تعاون‌گران که در سالن همایش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی سبب ریشه‌کن شدن آفات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با برپایی چنین برنامه هایی فرهنگ قرآنی را در این استان ترویج دهیم.

وی افزود: اگر جامعه اسلامی و قرآنی و افراد منتصب به قرآن، اهل عمل و تحقیق در قرآن نباشند، سبب می‌شوند که قرآن محجور مانده و جامعه اسلامی از اهداف اصلی خود دور شود که بنابراین باید با برگزاری چنین مسابقاتی اهداف خود را در راستای پاکسازی واصلاح جامعه به کار ببریم.

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برگزاری مسابقات قرآنی ، سبب ترویج فرهنگ قرآن و کشف استعدادهای قرآنی به خصوص در بین اقشار زحمتکش کارگری،تعاون گران  می‌شود و نتایج بسیار خوب و مطلوبی را به دنبال دارد که کارگران باید با الگو قرار دادن قرآن و مفاهیم آن در کار و زندگی خود کسب و کار حلال به دست آورند.

وی افزود:  مسابقات قرآنی جامعه کارگری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین این قشر  است تا بتوانیم فرهنگ قرآنی را بین همگان و به ویژه قشر کارگران در این استان ترویج دهیم.

اصغری ادامه داد: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن برگزار می شود.

وی افزود: حدود 90 شرکت کننده در این مسابقات ثبت نام نموده که  20 نفر خانم و 70 نفر آقا هستند که نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز