خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س) مازندران:

عضویت 30 هزار زن مازنی در لشکر زینبیون

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۲۱

معاون فرهنگی لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینبیون (س)گفت:30 هزار نفر از جامعه زنان استان تحت پوشش این لشکر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهر انگیز خادملو در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به اینکه لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) با تلاش خواهران در سه تیپ در شرق،غرب و مرکز مازندران  تشکیل شده است،اظهار داشت: 30 هزار نفر از جامعه زنان استان تحت پوشش این لشکر هستند.

وی افزود:لشکر حضرت زینب(س) در غرب استان تحت عنوان حضرت نرجس(س)به فرماندهی همسر شهید مرادخانی،شرق با عنوان لشکر حضرت معصومه (س)به فرماندهی مادر شهید مشتاقی و در مرکز استان تحت عنوان لشکر حضرت ام البنین(س)به فرماندهی همسر شهید شالیکار مشغول به فعالیت است.

معاون فرهنگی لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س)، گفت: 2 تیپ دیگر ویژه دختران و پسران زیر 10 سال با عناوین حضرت رقیه (س)و حضرت علی اصغر (ع) برای تبیین ارزشهای ایثار و شهادت از سن خردسالی در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به همکاری زنان در پشتیبانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت:یکی از اهداف مهم در این حوزه احیاء و زنده نگه داشتن فعالیت ها و پشتیبانی های زنان دوره دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز