خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

تغییر نگاه مردم و فرهنگسازی تنها با آموزش صورت می گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۵۲۸

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: آموزش و فرهنگسازی تنها با آموزش در جامعه صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور در مراسم تقدیر از آتش نشانان داوطلب شهرستان محمودآباد که با حضور اعضای آتش نشانی و داوطلبان در سالن بخشداری بخش مرکزی برگزار شد، عنوان کرد: در مسائل فرهنگی و حل مشکلات آن، تنها می توان از طریق آموزش نگاه مردم را تغییر داد.

فرماندار محمودآباد گفت: آموزش برای تمامی امورات فرهنگی یک اصل برای آیندگان کشور است.

وی افزود: مجاهدت آتش نشانان تعریف محدودتری از مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و رشادت جوانان داوطلب را برای مواجه با مشکلات می طلبد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: آمادگی جسمی و روحی آتش نشانان این اعتماد کافی و لازم را به مردم داده است تا در زمان حوادث جانی و مالی، از آنان کمک بگیرند.

وی ادامه داد: به آتش نشانی باید توجه ویژه ای شود زیرا جان و مال مردم برای ما در اولویت است. قطعا با تلاش و پشتکار، آتش نشانان در ایجاد آرامش شهر خود سهیم هستند.

یوسف پور خاطر نشان کرد: همه ما در ساخت سرزمین خود سهیم هستیم و این اصل برای پیشرفت زندگی همواره مارا به سمت تلاش و پیشرفت در کار گروهی سوق می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز