خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری مطرح کرد؛

ساری پرهزینه ترین حمل و نقل زباله کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۶۲

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت:مرکز مازندران پرهزینه ترین شهردر حمل و نقل زباله در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از ساری ،مسعود مدینه اظهار داشت: درآمد پایدار، بحث ترافیک ، افزایش فضای سبز ، شهرسازی ، تراکم و سطح اشغال ، جمع آوری آب های سطحی و بهبود عبور و مرور از دغدغه های شهروندان و مجموعه ارکان مدیریت شهری است .

وی در گفتگوی تلویزیونی برنامه محوری را از اولویت های شورای چهارم و پنجم عنوان کرد و وافزود: در حوزه بهبود رفت و آمد درون شهری و ارتقاع سطح ترافیکی در سطح شهر، برنامه هایی در شورای چهارم و پنجم در دست اقدام و تدوین است که امیدواری زیادی برای بهبودی اوضاع به وجود آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز خرسندی از بازگشایی های بسیار خوب در سطح شهر ساری ،گفت: بازگشایی کمربندی شمالی بعد از قریب 40 سال با همت شهرداری ساری و اداره کل راه و ترابری از جمله اقدامات موثر در این حوزه بوده است.

مدینه با اشاره به بازگشایی معابر در مرکزشهر  افزود:  بازگشایی 35 متری میان گذر شمالی ، بازگشایی ارتباطی طالقانی ، فرهنگ و کنار گذر داراب از جمله اقدامات عملیاتی شورای چهارم بوده که مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ، تراکم مجاز و پایه در سطح شهر ساری را از 80  تا 300 درصد عنوان کرد و گفت: با پیگیری های مدیریت شهری و شهرداری ساری در تثبیت طرح جامع شهری، چشم انداز نوید بخش با رعایت بسیاری از مسائل شهری در حوزه تراکمات و سطح اشتغال به عمل خواهد آمد.

مدینه ادامه داد: مدیریت پسماند یکی از مسائل مهم و حل نشدنی شهرهای مازندران است که با برنامه ی مدون در مسیر حل مشکل آن در شهر ساری قدم بر می داریم.

مدینه در خصوص نگرانی های شهروندان در خصوص دفع زباله در پشت کوه بخش چهاردانگه گفت: نگرانی ها ی مردم عزیز منطقه پشت کوه در خصوص دفع غیر بهداشتی زباله هاست که شهرداری ساری جهت تصفیه شیرابه مربوطه به زباله ها بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه کرده که به صورت 24 ساعت 15 هزار لیتر را تبدیل به آب زراعی می کند.

وی افزود: از 1200 شهر ایران ،ساری یکی از پرهزینه ترین حمل و نقل زباله ای را به عهده دارد و سالانه بدلیل مسافت 120 کیلومتری حمل زباله بالغ بر 20 میلیارد برای مردم شهر ساری هزینه به بار آورده است که امیدواریم باراه اندازی کارخانه زباله سوز این مشکل حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز