خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران:

7500 زائر اولی ها امسال به حرم مطهر امام رضا (ع)اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۶۷

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: 7500 زائر اولی ها امسال در قالب طرح مهر درخشان رضوی به حرم مطهر امام رضا (ع)اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ جواد بخشی در همایش تجلیل از خادمین شهدا و دست اندرکاران اجرایی راهیان نور مازندران با تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس باید مدبرانه و هنرمندانه گوهرهای گران قیمت آن استخراج شود.

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور افزود:هر ساله 40 تا 50 هزار نفر از مازندران به جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه سال گذشته  16 هزار دانش آموز مازندرانی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند،گفت: 3 هزار و 500 دانشجو  و 22 هزار نفر از مردم عادی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی به اربعین حسینی به عنوان بزرگترین رزمایش شیعیان افزود: سال 94 ،بیش از 11 هزار مازندرانی به کربلای معلی اعزام شدند،گفت: سال گذشته  15موکب با مشارکت  خودجوش مردمی مازندران به 40 هزار زائرحسینی خدمات رسانی کرد.

بخشی افزود: پیش بینی می شود امسال این تعداد  به 70 هزار زائر با برپایی 18 موکب افزایش یابد.

وی به اجرای طرح مهر درخشان رضوی اشاره کرد و ادامه داد: 7500 زائر اولی ها امسال به حرم مطهر امام رضا (ع)اعزام شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز