خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران :

یک پنجم مدارس مازندران نیاز به بازسازی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۲۳

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت:مازندران سه هزار و 994 مدرسه دارد که حدود یک پنجم آن‌ها نیاز به بازسازی دارند و در معرض خطر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید علی قاسمی امروز صبح در حاشیه‌ی آیین افتتاح همزمان 12 مدرسه‌ی بنیاد برکت در مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 12 مدرسه با هشت هزار و 700 مترمربع زیربنا شامل 79 کلاس درس به همت بنیاد برکت در یازده شهرستان مازندران به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بنیاد برکت در مازندران در برخی از این مدارس تمامی پروژه را به عهده و در برخی دیگر مشارکت داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه پیش از دولت تدبیر و امید و تا سال 92، تنها دو ‌واحد آموزشی توسط بنیاد برکت به بهره‌برداری رسیده بود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر این تعداد به 49 واحد آموزشی افزایش یافته است و امروز حدود ده درصد کل مدارس افتتاح شده‌ این بنیاد مربوط به استان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه در مازندران سه هزار و 994 مدرسه فعال است، افزود: یک سوم این مدارس در مناطق محروم قرار دارند و یک پنجم کل این مدارس نیز نیاز به بازسازی دارند .

قاسمی تناسب میان تعداد دانش‌آموزان و فضاهای آموزشی مازندران را در مجموع مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: شهرستان‌های ساری، نکا و قائم‌شهر بیشترین مشکل را در این خصوص دارند و نسبت به سایر شهرستان‌ها نیاز به بازسازی و نوسازی بیشتری دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز