خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تاکید کرد؛

ضرورت گسترش وقف در حوزه آموزش

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۵۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت :گسترش فرهنگ وقف در جامعه به ویژه وقف فرهنگی و آموزشی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در همایش مهر تحصیلی در سالن توحید بهشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده های محروم و نیازمند توان ِ تامین هزینه تحصیلی فرزندانشان را ندارند گسترش وقف در حوزه فرهنگ و آموزش در جامعه یک ضرورت است تا این فرزندان از تحصیل بهره مند شوند.

رضا نوروزی با تاکید بر گسترش فرهنگ وقف در جامعه به ویژه وقف فرهنگی و آموزشی گفت: خدمت صادقانه به فقرا و نیازمندان، محبت به یکدیگر ، انفاق و احسان از پیام های محرم و عاشوراست.

وی ادامه داد: شهدای ما مانند شهید حججی در زندگی شان همواره به فکر خدمت به فقرا بودند، شهید حججی در اردوهای جهادی حضور داشت و برای خدمت به اقشار محروم جامعه تلاش می کرد.

مدیرکل کمیته امداد گفت:کمیته امداد یک نهاد اجتماعی است که آثار و برکات مهرورزی را به جامعه انتقال می دهد؛ گسترش فرهنگ انفاق، نوع دوستی،صدقات روزانه، اکرام ایتام و.. از ضرورت های جامعه است.

نوروزی بیان کرد: احترام به پدر ومادر، لبخند رضایت مردم به ویژه افراد محروم و مستضعف جامعه آثار و برکات فراوانی دارد، با دوست داشتن، مهرورزی، کمک به یکدیگر و دعاهای مثبت برای همدیگر جامعه را از برکات بهره مند کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز