خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

همکاری اقتصادی ایران و روسیه تسهیل شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۶۴

استاندار مازندران گفت:ضرورت دارد تا همکاری بین بخش خصوصی دو کشور ،ایران و روسیه تسهیل تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،ربیع فلاح  امروز در دیدار با سفیر روسیه در استانداری مازندران با اشاره به استعدادهای و ظرفیت های خوب برای توسعه مناسبات بین ایران و روسیه بر لزوم توسعه همکاری های اقتصادی تاکید کرد و گفت: به منظور ارتباط تجاری و اقتصادی چندین بار استاندار آستاراخان به مازندران سفر کرده و تلاشهای خوبی برای توسعه مناسبات صورت گرفته است.

وی افزود: به لحاظ همکاری ارتباط مثبت و تاثیر گذاری بین دو کشور وجود دارد و این امر می تواند زمینه همکاری بیشتری را فراهم کند.

استاندار مازندران به برگزاری نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی ایران در روسیه و استقبال خوب از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تا همکاری بین بخش خصوصی دو کشور تسهیل تر شود.

وی با بیان اینکه زمینه همکاری بخش خصوصی دو کشور به خوبی فراهم شود ،افزود: مازندران در برخی زمینه ها از جمله کشاورزی و بنادر در کشور سرامد است ، باید همکاری های دوجانبه بیشتر و شرایط لازم برای رقابت دو جانبه در حوزه صادرات فراهم شود.

فلاح افزود: باید در صادرات و همکاری دو جانبه در خدمات مهندسی و ظرفیت های لازم روی کیفیت کالا توجه بیشتر و نقاط ضعف در حوزه های مختلف شناسایی و مرتفع شود.

وی با  اعلام اینکه سالانه تعداد زیادی برای گردشگری به مازندران و روسیه سفر می کنند  گفت:لازم است تا زمینه استفاده مناسب از فضای گردشگری به خوبی فراهم و موانع پیش رو  برطرف شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز