خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران مطرح کرد؛

لزوم افزایش 10 برابری تعاونی ها/ضرورت ایجاد بازار تعاونی برای عرضه محصولات

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۲۶

استاندار مازندران با تاکید بر تحقق فرامین رهبری با موضوع تولید و اشتغال ،افزود: باید تلاش کنیم تا مشکلات تعاونی ها و واحدهای تولیدی احصاء و تعداد تعاونی ها 10 برابر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،ربیع فلاح جلودار امروزدر دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر مازندران با اشاره به نقش تعاونی ها در توسعه و ارتقای اقتصاد جامعه اظهار داشت: ضرورت دارد تا فرهنگ تعاونی در جامعه نهادینه و کارها بصورت گروهی انجام شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه مردمی کردن اقتصاد موجب افزایش تولید و کاهش تورم می شود، افزود: باید بکوشیم که فعالیت های اقتصادی در جامعه ما به مردم و تعاونی ها واگذار شود.

استاندار مازندران  از تولید به عنوان شاه کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور یاد کرد و گفت: سیستم بانکی باید با دریافت بهره کم در خدمت تولید و تعاونگران قرار گیرد تا از این طریق بتوانیم به بحث تولید در موضوع اقتصادی کمک کنیم.

وی با تاکید بر تحقق فرامین رهبری با موضوع تولید و اشتغال ،افزود: باید تلاش کنیم تا مشکلات تعاونی ها و واحدهای تولیدی احصاء  و تعداد تعاونی ها 10 برابر افزایش پیدا کند.

فلاح با اشاره به اینکه تعاونی ها در کشورهای توسعه یافته نقش غیر قابل انکار در بخش های مختلف دارند ،گفت: عمل و توجه به شعار سال مقام معظم رهبری کمکی فراوان به حل مشکلات اقتصادی جامعه می کند.

وی افزود:توجه و کمک به حل مشکلات اقتصادی، رفاه اجتماعی مردم، توجه به بخش غیر دولتی را از جمله برنامه های دولت یازدهم برشمرد و از تداوم این امر در دولت دوازدهم خبر داد.

فلاح  با مهم بر شمردن تعاونی ها در بخش های مختلف جامعه و تاکید بر ایجاد بازار تعاونی عنوان کرد:در اصل  ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قید شد بنیان اقتصاد ایران دولتی است و فعالیت بخش خصوصی به‌عنوان مکمل و پایین دست پذیرفته می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز