خبرگزاری کار ایران

فرماندار تنکابن تاکید کرد؛

لزوم استفاده از حداکثر ظرفیت درمانگاه تخصصی تنکابن

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۵۶

فرماندار تنکابن خواستار توجه ویژه مسولان سازمان تامین اجتماعی در مورد بهره برداری از حداکثر ظرفیت درمانگاه تامین اجتماعی تنکابن شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تنکابن ،سید امیرحسینی جو، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در سومین نشست روسای کانونهای بازنشستگان تامین اجتماعی غرب مازندران خواستار توجه ویژه مسولان این سازمان در مورد بهره برداری از حداکثر ظرفیت درمانگاه تامین اجتماعی تنکابن شد.

حسینی جو افزود: در فروردین ماه سال 86 شاهد آغاز عملیات ساخت این مرکز درمانی بودیم و در آذر ماه 93 با حضور دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهرستان تنکابن در غرب استان مازندران چهارمین شهرستان از نظر وسعت و توانمندی اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و با در نظر گرفتن جمعیت  دو شهرستان همجوار و همچنین آمار بالای جمعیت شناور به ویژه در تعطیلات، متاسفانه شاهد هستیم که از تمام ظرفیت این ساختمان استفاده نشده است منجمله بخش رادیولوژی ،اورژانس و دیگر اطاقهایی که همچنان بسته مانده است.

حسینی جو نبود پزشکان متخصص را یکی دیگر از مشکلات این درمانگاه ذکر کرده و خاطر نشان ساخت : بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی در مراجعات خود همواره نسبت به مجموعه مدیران سازمان تامین اجتماعی ابراز قدردانی دارند و امیدوارند تا صدای مظلومیت ایشان در دولت محترم تدبیر و امید بیش از پیش شنیده شود ومشکلات انها مرتفع گردد. 

خاطر نشان میسازد:  درمانگاه تخصصی تنکابن با مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث شد که برای ساخت آن سه میلیارد تومان هزینه شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز