خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف زمین خواری 468 میلیاردی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۷۸

فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری 468 میلیارد ریالی در شهرستان ساری و دستگیری دو متهم این پرونده خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار"سید محمود میرفیضی"  در تشریح این خبر، اظهارداشت: کارآگاهان اقتصادی پلیس آگاهی استان مازندران در راستای مقابله با پدیده زمین خواری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از تصرف غیر قانونی اراضی مسکونی بلاصاحب به میزان 6 هزار و 697 متر مربع در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری مطلع شدند.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات کارشناسی مشخص شد، این اراضی متعلق به افراد حقیقی است که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برند و افرادی با جعل اسناد اقدام به تصرف این اراضی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه با شناسایی مالکان زمین و نماینده وراث، طرح شکایت رسمی و تشکیل پرونده از سوی مراجع قضائی در دستور کار قرار گرفت، افزود: ارزش ریالی زمین های تصرف شده بالغ بر 468 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که در این خصوص دو متهم به جعل اسناد و زمین خواری، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی، در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و حکم ابطال سند و رفع تصرف این اراضی صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز