خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خبرداد:

کشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 7 تن چوب و محصولات جنگلی قاچاق،در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "رامین شمس " در تشریح این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی قطع غیر مجاز انواع درختان جنگلی توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود : در اجرای این ماموریت مأموران انتظامی شهرستان با انجام هماهنگی های قضائی،موفق شدند،متهم را در حین حمل چوب های جنگلی با یک دستگاه خودروی کامیون در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی کنند .
سرهنگ "شمس" تصریح کرد : ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از خودروی این متهم 7 تن انواع چوب های جنگلی قاچاق کشف کردند.
وی در خاتمه با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فراورده های جنگلی از مردم خواست : برای جلوگیری از سودجویی های افراد فرصت طلب با پلیس همکاری کنند و درصورت شناسایی افرادی که اقدام به تاراج منابع ملی می کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز