خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی خبرداد:

کشف تریاک از عامل افیونی در سوادکوه شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان "سوادکوه شمالی" از شناسایی و دستگیری عامل افیونی و کشف 2 کیلو و990 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام دمساز" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد حمل و فروش مواد مخدر در شهرستان سوادکوه شمالی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران متهم به نام "نظر مراد-ح " اهل استان گلستان را شناسایی و خودروی وی را در محور ورودی به این شهرستان متوقف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی این متهم موفق به کشف 2 کیلو و 990 گرم تریاک شدند.
وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت : سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر همواره به دنبال کسب منفعت و سودهای کلان سعی در از بین بردن بنیان خانواده ها و قشر جوان و فعال که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند را دارند که برای مقابله با این افراد یک عزم همگانی لازم است .
سرهنگ دمساز در خاتمه از شهروندان خواست : برای ریشه کن کردن معضل اعتیاد در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز