خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

طرح تحول سلامت دغدغه مردم را کاهش داد/ بیمه شدن بیش از ده میلیون نفر در این طرح

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۵۳

استاندار مازندران گفت:در استان مازندران برای اجرای طرح تحول سلامت بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از ساری ،ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در مراسم افتتاح همزمان 100 واحد بهداشتی ،طرح تحول سلامت را یک انقلاب در حوزه سلامت دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بیماران نباید دغدغه ای جز بیماری خود داشته باشند که با اجرای طرح تحول سلامت این امر محقق شده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت دغدغه مردم را کاهش داده است، گفت: در استان مازندران بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در این دولت توازن مثبتی در حوزه ارائه خدمات انجام شده است، افزود: در طرح تحول سلامت بیش از ده میلیون نفر بیمه شدند که این خدمات قابل توجه است.

فلاح با بیان اینکه در این دولت 6 هزار پروژه در حوزه سلامت احداث شده است، گفت: دولت باید برای سرمایه گذاری خیرین در حوزه سلامت تلاش کنند.

وی با تاکید بر افزایش سطح سواد سلامت مردم، گفت: تنها  40 درصد از  خدمات در حوزه سلامت برعهده وزارت بهداشت است و که وزارتخانه های دیگر نیز باید به وظیفه خود در حوزه سلامت عمل کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز