خبرگزاری کار ایران

معاونت برنامه ریزی دادگستری استان خبر داد :

متمرکز شدن واحدهای اجرای احکام مدنی در حوزه های قضایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۴۹

معاون برنامه ریزی دادگستری مازندران از متمرکز شدن واحدهای اجرای احکام مدنی در حوزه های قضایی استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران ، وحید براری افزود: مدیریت تشکیلات و بهبود روشهای معاونت برنامه ریزی دادگستری استان مازندران در راستای اجرای اصلاحیه تبصره 2 ماده 34 آئین نامه اصلاحی قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب مبنی بر اصلاح شیوه های اجرای احکام مدنی از غیر متمرکز به متمرکز، از ابتدای سال 1396 با ابلاغ دستورالعمل مربوطه به سراسر حوزه های قضائی استان نسبت به متمرکز نمودن واحدهای اجرای احکام مدنی حوزه های قضائی استان اقدام نموده است.

وی افزود: بر این اساس تمامی شعب حقوقی و خانواده اجرای احکام مدنی حوزه های قضائی که به صورت مجزا نسبت به اجرای احکام صادره قطعی خود اقدام می کردند، از این پس با توجه به ابلاغ اصلاحیه مذکور و متمرکز شدن واحد های اجرا، کلیه آراء صادره را از شعب حقوقی و خانواده حوزه های قضائی به شعبه یا شعب متمرکز ارسال می نمایند.

براری خاطر نشان کرد: این مهم با هدف ساماندهی و تمرکز واحدهای اجرا و انسجام رویه های اجرائی در اجرای احکام قطعی صادره انجام شده و ان شاء ا...  با اجرای این آئین نامه اصلاحی، ضمن کاهش حجم فعالیت شعب حقوقی و خانواده، ارتقای کیفیت ، دقت و سرعت در فرایند اجرایی احکام صادره را شاهد باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز