خبرگزاری کار ایران

نخستین کتاب شاعران اشرف رونمایی شد

کد خبر : ۵۱۸۶۴۲

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نخستین کتاب شاعران اشرف رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین رونمایی  از نخستین کتاب شاعران اشرف در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت اظهار داشت: اعتبار فرهنگی کل کشور6هزار میلیارد تومان است که 13درصد آن به وزارت فرهنگ و ارشاد می رسد،وزارتخانه ای که مسئول توسعه فرهنگ،هنر و ارزش های دینی در جامعه است .

احد جاودانی گفت:87درصد به 52بنیاد و 27دستگاه  تعلق می گیرد.

وی  ادامه داد:باید قدر هنر و هنرمندانمان را بدانیم و دست بوس نویسندگان،شعرا و ادبا باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: تولید کتاب و آثار هنری،غنا و نشاط جامعه را می افزاید و تعالی و ارتقای جامعه را به دنبال دارد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در ادامه در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اظهار کرد:بهشهر در رشته های مختلف هنری صاحب عناوین بین المللی وکشوری شده است و قدر هنرمندان را باید دانست و از آنها حمایت جدی کرد.

مسعود فلاح گفت:اجازه ندهیم  مازندران سکوی پرتاب نیروهای نخبه به استان های دیگر شود.

وی ادامه داد:شهرستان بهشهر در آورده ی کتاب صاحب رتبه و در جام باشگاه های کتاب و کتاب خوانی پیشتاز است و برای جشنواره نامه ای به امام رضا  750دلنوشته از بهشهر ارسال شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر بیان کرد: این شهرستان کلکسیونی از داشته های فرهنگی با مفاخر بزرگ است و مدیران باید به اصحاب فرهنگ و هنر افتخار کنند.

فلاح گفت: فضایی در اداره ارشاد به جمع آوری کتاب های نویسندگان و مفاخر و مشاهیر شهرستانی اختصاص می یابد و در هفته دولت رونمایی می شود.

 

در پایان این مراسم از افتخارآفرینان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ،هنر و رسانه شهرستان بهشهر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز