خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد تاکید کرد:

مشکلات کشاورزان در نوبت دوم کشت برنج حل شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۳۱

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: مشکلات کشاورزان در نوبت دوم کشت برنج شهرستان محمودآباد باید به زودی حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور صبح شنبه در جلسه کارگروه آب و خاک شهرستان محمودآباد که با حضور مسئولین ذیربط در دفتر فرماندار شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی و امور آب شهرستان محمودآباد باید تامین آب زمین های کشاورزان را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: دستور العمل های گذشته در بخش تامین آب زمین های کشاورزی در نوبت کشت دوم ، وضعیت کشاورزان را دچار مشکلات عدیده ای کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت:  وضعیت تامین آب زمین های کشاورزی باید بیش از پیش بهبود یابد تا شاهد نارضایتی در این بخش نباشیم.

وی ادامه داد: پاسخگویی مثبت مسئولین به کشاورزان و حل مشکلات آنان از اهمیت بسزایی برای دولت تدبیر و امید برخوردار است.

یوسف پور عنوان نمود: کشاورزان نیز بیش از پیش به قوانین امحای کاه برنج توجه کنند در غیر این صورت با خاطیان برخورد قانونی خواهدشد.

وی یادآور شد:آتش زدن کاه علاوه بر سرطان زا بودن،  آلودگی زیست محیطی بسیاری دارد.

فرماندار محمودآباد در پایان با اشاره به ثبت نام فارق التحصیلان صنایع وابسته به کشاورزی در طرح کارورزی،گفت:مسئولان تمام تلاش خود را در جهت اشتغال جوانان در صنایع کشاورزی به کار خواهند بست.

یوسف پور افزود: با پیگیری های مستمر ۶۰هکتار مترمربع به زمین شهرک صنعتی تشبندان محمودآباد برای برپایی صنایع کوچک و زودبازده الحاق شده که منجر به اشتغالزایی برای جوانان شهرستان محمودآباد می شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز