خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛

مراسم نکوداشت عموشادی برگزار می شود

کد خبر : ۵۱۶۷۹۴

مراسم نکوداشت عموشادی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر شب گذشته در جمع هنرمندان و هنردوستان این شهرستان در حسینیه قتلگاه اظهار کرد: بهشهر با ظرفیت بسیار زیاد در نمایش،موسیقی،هنرهای تجسمی،شعر وادبیات و دیگر حوزه های فرهنگی و هنری انسان های برجسته ای را به جامعه تحویل داد و ادامه ی این فعالیت های هنری  به حمایت و توجه مدیران استانی و شهرستانی نیاز است.

مسعود فلاح با اشاره به فعالیت های منوچهر عموزاد مهدیرجی هنرمند جوان بهشهری افزود: ازدست دادن این هنرمند توانا و با اخلاق غمی سنگین بر جامعه هنری بهشهر وارد کرد.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر نقش سازنده ای در جامعه دارند  و چه بهتر است قدر هنرمندان را بدانیم و همیشه یار و یاور هنرمندان باشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر از برگزاری مراسم نکوداشت منوچهر عموزاد مهدیرجی در عصر روز سه شنبه دهم مرداد95 خبر داد و گفت: این مراسم باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر،هنرمندان و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت برگزار می شود.

منوچهر عموزاد مهدیرجی معروف به عمو شادی صبح روز چهارشنبه چهارم مرداد95دار فانی را وداع گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز