خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور خبرداد:

خرید بیش از ۹۴ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۸۹

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت:از آغاز فصل خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از ۹۴ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در مازندران خریداری شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: شهرستان بهشهر و نکا با ۶ مرکز خرید و ۲۳ درصد از کل خرید بیشترین سهم را درخرید به عهده داشتتند و شهرستان گلوگاه و شهرستان ساری به ترتیب با ۲۱ درصد و ۱۶ درصد در رتبه‌ های دوم و سوم می‌ باشند.

وی افزود: با پیگیری‌ های بعمل آمده تاکنون مبلغ ۴۵۵ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی توسط بانک عامل پرداخت شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بر اساس ۲ درصد افت غیر مفید و ۴ درصد افت مفید ۱۳ هزار ریال می‌ باشد و پرداخت ب‌های گندم تحویلی از طریق بانک کشاورزی صورت خواهد گرفت.

جعفری افزود: کشاورزان برای تحویل گندم خود باید دارای معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی باشند.

وی با بیان اینکه خرید در مناطق دشت استان به پایان رسید، گفت: خرید گندم مناطق کوهستانی همچنان ادامه دارد و ۹ مرکز آماده تحویل گرفتن گندم از کشاورزان این مناطق هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز