خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

نظارت بر واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات طرح رونق تولید مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۲۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از فعالیت کمیته نظارت و ارزیابی بر تسهیلات طرح رونق تولید در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید مصطفی موسوی گفت: پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، اقدامی ارزشمند و مهم در رونق واحدهای تولیدی و صنعتی بوده، چراکه بخش مهمی از مشکلات واحدها مربوط به تسهیلات و کمبود نقدینگی است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به فعالیت گروه نظارت و ارزیابی بر تسهیلات پرداخت‌شده از محل بسته رونق تولید در استان اظهار داشت: این کارگروه شامل نماینده استانداری، سازمان صنعت، اداره کار، شرکت شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و نماینده بانک‌های عامل با مراجعه حضوری به واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات، ضمن بررسی روند دریافت، میزان اثربخشی بسته رونق تولید را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: پیشگیری از انحرافات احتمالی تسهیلات رفع موانع تولید و آسیب‌شناسی دستورالعمل از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه است.

وی تصریح کرد: با حمایت بانک‌های عامل در استان و تسهیل پرداخت تسهیلات، شاهد تحقق تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و اشتغال خواهیم بود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: نظارت بر عملکرد طرح رونق تولید و کسب اطمینان از اجرای برنامه‌ها و تعهدات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، بسیار تأثیرگذار بوده و موجب تقویت بخش تولید، توسعه، ایجاد اشتغال و افزایش تولید خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز