خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد عنوان کرد؛

تخصیص اعتبارات به شهرستان محمودآباد عادلانه نیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۰۴۴

فرماندار محمودآباد گفت: عدالت در تخصیص اعتبارات استانی به شهرستان محمودآباد برقرار نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، یحیی یوسف پور ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان محمودآباد  که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولین سازمان های زیربط برگزارشد، گفت: نگاه تخصیص اعتبارات به شهرستان های خاص باید برداشته شود و تمام شهرستان ها به نسبت نیاز و طرح ها، اعتبارات تخصیص داده شود.

یوسف پور با اشاره به مشکلات فضای مجازی برای نوجوانان عنوان کرد: بیشترین دغدغه دولت مربوط به بخش فرهنگی و کتابخوانی است و توجه ویژه ای به این قسمت دارد.

وی در ادامه بیان داشت: بیشترین اعتبارات باید به فرهنگ و ارشاد و کتابخانه های شهرستان برای ترویج کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان تخصیص داده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد: در حوزه آب شهری و روستایی نیز مشکلات زیادی گریبانگیر شهرستان است‌. برای دسترسی مردم به آب شرب در روستاها باید توجه ویژه ای داشت و از حداکثر امکانات برای این نیاز اساسی روستایبان استفاده کرد.

وی افزود: با تجهیز اراضی کشاورزی باید مشکلات سالیانه کشاورزان حل شده و مدیران ادارات مسئول امر ملزم به پیگیری جزییات اعتبارات برای تخصیص هستند.

فرماندار محمودآباد در پایان اظهار نمود: باید در تمامی طرح ها از پیمانکاران حرفه ای برای اجرا استفاده شود و دستگاه های اجرایی بر پروژه ها نظارت مستمر داشته باشند. قدم های بزرگی برای آبادانی شهرستان محمودآباد برداشته شده اما نیازهای اساسی مردم همچنان باقیست و ملزم به تخصیص اعتبارات بیشتری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز