خبرگزاری کار ایران

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

قومیت گرایی بزرگترین معضل جذب سرمایه گذار اقتصادی در شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۷۲

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قومیت گرایی، حضور مدیران و سرمایه گذاران را برای حل مشکلات اقتصادی در شهرستان محمودآباد با مشکل روبرو می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد، علی اسماعیلی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران شهرستان محمودآباد اظهار داشت: تمام مدیران باید در مقابل رسانه ها و مردم پاسخگو باشند و این یکی از شاخصه های اصلی مدیریت است. از وظایف نمایندگان ملت ارتباط مستمر با خبرنگاران و انتقال اطلاعات از طریق فضای مجازی برای گزارش عملکرد است که درحوزه انتخابیه نور و محمودآباد به بهترین نحو در حال انجام می باشد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور سرمایه گذار کلید حل مشکلات اقتصادی محمودآباد است اما وجود قومیت گرایی در این شهرستان کار را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی سخت می کند.

وی عنوان نمود: اقتصاد شهرستان محمودآباد نیاز به تغییر کلی دارد و این مهم فقط توسط مدیران متخصص امر و سرمایه گذاری کلان صورت می پذیرد. معضل اقتصادی با نگاه قومیت گرایی در محمودآباد باقی خواهد ماند و حل نخواهد شد. نیاز به متخصص در زمینه حل و فصل مشکلات اقتصادی از واجبات و باعث پیشرفت شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به ادامه روند پیشرفت حوزه انتخابیه محمودآباد و نور در طی این دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم باید از نمایندگان مجلس پیشرفت را طلب کنند و شهرستان محمودآباد با تمام مشکلات اقتصادی طی این یک سال، پیشرفت قابل ملاحضه ای در صنعت، کشاورزی، بهداشت، راه و شهرسازی داشته است، می توان هماهنگی دستگاه های اجرایی را به عنوان یکی از راه حل های معضلات موجود نام برد.

علی اسماعیلی گفت: در حال حاضر مهمترین چالش های شهرستان محمودآباد حل معضل زباله این شهرستان و مشکلات فرودگاه نهاجا است. طبق پیگیری مسئولین به زودی بودجه زباله سوز برای دو شهرستان محمودآباد و نور در ردیف بودجه سال 97 تصویب می شود و شاهد حل کامل مشکل دپوی زباله در این منطقه خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به ساخت و ساز غیر قانونی در محدوده فرودگاه نهاجای محمودآباد طی ماه های آتی مسئله پیگیری های این ساخت و سازها به نتیجه می رسد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد. فرودگاه محمودآباد نقش مهمی را در توسعه شهرستان دارد اما به دلیل بی مهری مسئولین گذشته محدود مانده است. دستگاه های مسئول باید پیگیر از سرگیری پرواز های این فرودگاه برای هواپیماهای سبک باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز