خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

افتتاح 43 پروژه کشاورزی مازندران در هفته جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۸۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح 43 پروژه کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ,دلاور حیدرپور اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 43 پروژه خدماتی، زیربنایی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 709 میلیون تومان در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این تعداد طرح برای 31 نفر ایجاد اشتغال می‌کند و تولیدات بخش کشاورزی 557 تن افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: با بهره‌برداری طرح‌های بخش کشاورزی 87 روستا با 3 هزار و 369خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

حیدرپور با بیان اینکه 35 پروژه آب و خاک با اعتبار 9 میلیارد و 852 میلیون تومان و دو پروژه دام و طیور با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: دو پروژه زراعی و باغی با اعتبار 762 میلیون تومان و دو پروژه شیلاتی با اعتبار 775 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یک صنایع تبدیلی و یک صنایع خدماتی با اعتبار دو میلیارد و 120 میلیون تومان در هفته جهاد کشاورزی امسال در مازندران مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هفته جهاد کشاورزی هرساله از 21 خرداد تا 27 خردادماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز