خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبرداد:

بهره برداری از 80خانه بهداشت ،تا پایان خرداد ماه در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بهره برداری 80خانه بهداشت ،تا پایان خرداد ماه در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جلسه مجمع شهرستانی سلامت در شهرستان رامسر با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس اباد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار رامسر، احمدی نژادنماینده خیرین حوزه سلامت کتالم،مدیران دانشگاه پردیس مازندران دردفتر ریاست بیمارستان امام سجاد رامسر برگزار شد.

 قاسم جان بابایی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جلسه حوزه سلامت را اولویت اصلی دولت دانست و بیان کرد: با تشکر از مردم برای شرکت پر شور در انتخابات،  طرح تحول سلامت را یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار  دولت یازدهم دانست  که با اجرای آن پرداخت از جیب مردم کاهش و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کمیت و کیفیت بالاتری در حال انجام میباشد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته  بسیاری از خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی استیجاری و فرسوده بودند،گفت: در یک اقدام جهادی 150 خانه بهداشت در کمتر از 4ماه احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: 80خانه بهداشت تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

جان بابایی از افتتاح پروژه نیمه کاره رامسر خبرداد وگفت: ساختمان مرکز سرطان، بلوک زایمانی LDR, اتاق عمل از جمله پروزه هایی است که طی چند ماه آینده در بیمارستان امام سجاد رامسر به بهره برداری می رسد.

وی از بهره برداری خانه های بهداشت در حال ساخت تا تیرماه سال جاری خبر داد و افزود:

مراکز جامع سلامت در حال احداث نیزدر هفته دولت افتتاح می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بیمارستان احمدی نژاد کتالم اشاره کردو گفت: این بیمارستان تحت نظر دانشگاه آزاد قرار داشت که به دلایلی پرسنل ان بیکار شدند که با توجه به این مسئله کارکنان این بیمارستان در اولویت جذب در صورت نیاز منابع انسانی قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز