خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

پدافند انتخاباتی ملت هوشمند ایران نقشه های دشمنان را خنثی کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۱۵

استاندار مازندران گفت: برنده اصلی انتخابات مردم بودند و همه مدیران باید فرصت خدمت را قدر بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند .

به گزارش ایلنا از ساری ،استاندار مازندران در اولین جلسه مشترک شورای پدافندغیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی استان مشارکت حداکثری مردم عزیز ایران و مازندران را بهترین جلوه پدافند غیر عامل دانست و گفت : پدافند انتخاباتی ملت هوشمند ایران نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

ربیع فلاح جلودار از مشارکت حداکثری مردم مازندران در انتخابات تقدیر و تشکر نمود و گفت : آزاد سازی خرمشهر قهرمان هم با وحدت و انسجام همه نیروهای بسیجی ، سپاهی و ارتشی محقق شده است .

وی تصریح کرد : مردم عزیز ما به وظیفه خود در انتخابات به خوبی عمل کردند و امروز نوبت مسئولین و مدیران است که به مطالبات مردم پاسخ دهند .

فلاح خواستار حضور فعال همه مدیران در عرصه های کاری شد و گفت : برنده اصلی انتخابات مردم بودند و همه مدیران باید فرصت خدمت را قدر بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند .

مقام عالی دولت در استان بر ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان وجدی گرفتن هشدارها تاکید کرد و گفت : برای مسئولین IT  دستگاههای اجرایی استان باید بسته های آموزشی مناسب تهیه و اجرایی شود و فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل در قالب یک کار مشترک در این زمینه گام بردارند .

رئیس شورای پدافند غیر عامل استان  به تقویت قرار گاه زیستی استان اشاره کرد و گفت : باید قرارگاه زیستی استان زیرساخت های مناسب را برای مقابله و مدیریت بحران فراهم نماید .

در این جلسه مدیرکل فناروری اطلاعات و ارتباطات  در مورد اقدامات انجام گرفته پیرامون باج افزار وانا کریپت (WannaCrypt)  ، معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیرکل دامپزشکی استان در زمینه راهکارهای پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد پیش بینی بودجه لازم جهت آغاز بکار اجرایی قرارگاه زیستی استان ارائه نمودند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز