خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

بیش از 2 میلیون مازندرانی در انتخابات شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۲۵

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیش از دو میلیون و ۱۰۸ هزار نفر در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رای رفتند.

ایلنا:علیرضا یونسی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات را ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۱۷ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مازندران در این دوره ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار نفر رأی‌دهنده واجد شرایط داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: آمار مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای پنجم در مقایسه با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ۹۴ برگزار شد، ۱۷ درصد بیشتر شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری در مازندران یک‌میلیون و ۲۴۲ هزار و ۶۵۲ نفر از رأی‌دهندگان معادل ۶۲ و ۱۱ صدم درصد از شرکت‌کنندگان در انتخابات به حسن روحانی رأی دادند و رأی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در مازندران یک‌میلیون و ۸۰ هزار از مجموع یک‌میلیون و ۸۶۹ هزار و ۷۰۹ رأی بود.

یونسی رأی سید ابراهیم رئیسی را ۷۲۱ هزار و ۵۹۴ رأی معادل ۳۶ و هفت‌صدم درصد اعلام کرد و گفت: مصطفی میرسلیم ۲۵ هزار و ۵۷۹ رأی معادل یک و ۲۸ صدم درصد و سید مصطفی هاشمی طبا هم ۱۰ هزار و ۷۷۷ رأی معادل ۵۴ صدم درصد از آرای مازندرانی‌ها را کسب کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز