خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بیش از 2 میلیون و 319 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۴۹

استاندار مازندران گفت: در مازندران 2 میلیون و 319 هزار و 881 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش ایلنا،ربیع فلاح جلودار در ستاد انتخابات مازندران با تأکید بر اینکه مردم مازندران باردیگر با خلق حماسه بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی افزودند ، اظهار داشت :مردم استان از دقایقی پیش از هشت صبح امروز در شعب رأگیری شهرها و روستا حاضر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه رأی‌ گیری به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت، افزود: ممکن است با توجه به شرایط و موقعیت موجود با هماهنگی با وزیر کشور زمان رأگیری تمدید شود که به موقع اعلام خواهد شد.

استاندار مازندران، گفت: در مازندران 3 هزار و 895 صندوق رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 4 هزار و 35 صندوق رأی نیز برای انتخابات شورا در نظر گرفته شده است.

فلاح با بیان اینکه در مازندران 2 میلیون و 319 هزار و 881 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار داشت: از این تعداد 49 هزار نفر رای اولی هستند.

 استاندار با تاکید بر اینکه حدود 6هزار ناظر بر انتخابات نظارت دارند، افزود: با توجه به تعداد صندوق‌های ثابت و سیار در نظر گرفته شده تمامی واجدین شرایط در استان امکان رأی دادن خواهند داشت.

فلاح گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هشت شهر مازندارن شامل بهشهر، نکا، قائم شهر، بابل، آمل، بابلسر، چالوس و تنکابن با 642 شعبه رای گیری، بصورت الکترونیکی انجام می شود.

فلاح از مردم استان خواست در ساعات اولیه شروع رأگیری اقدام به رأی دادن کنند تا از تجمع در شعبات جلوگیری شود.

18 هزار و 237 داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان مازندران ثبت نام کردند و از این تعداد تاکنون یکهزار و 7 نفر انصراف دادند و صلاحیت 411 نفر نیز احراز نشده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز