خبرگزاری کار ایران

یک سیاستمدار اصلاح طلب:

انتخابات رقابت میان گفتمان درون انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۰۴

حجت الاسلام احمد مازنی گفت:انتخابات رقابت میان انقلاب و ضد انقلاب نیست بلکه صحنه رقابت میان گفتمان درون انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،یک سیاست مدار اصلاح طلب گفت: بهره گیری صحیح از سرزمین پس از برجام  به مدیریت در قالب اندیشه امام، اعتدال هاشمی، سیاست رهبری و نجابت خاتمی نیاز دارد؛ ما قطار اصلاحات را آماده کردیم  و برای رقیب هم صندلی خالی داریم.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، حجت الاسلام احمد مازنی چهارشنبه شب در جمع حامیان دکتر حسن روحانی در بهشهر اظهار کرد: انتخابات صحنه رقابت میان نیروهای درون انقلاب است؛ اصل انقلاب  به همه ی مردم تعلّق دارد؛ انتخابات رقابت میان انقلاب و ضد انقلاب نیست بلکه صحنه رقابت میان گفتمان درون انقلاب است.
حجت الاسلام احمد مازنی با بیان اینکه همه مردم ایران به راه امام وفادارند، افزود: امروز حتی گفتمان اصلاح طلب و اصولگرا در مقابل هم نیستند انتخابات رقابت میان گفتمان عقلانیت، افراطیت و خشونت گرایی است.
وی ادامه داد: در بازی برد- بردی که از سال 92 آغاز شد عقلا و خردمندان جامعه اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل درکنار هم هستند تا افراطی گری، قانون گریزی و بداخلاقی ها از جامعه فاصله گیرد.
این فعال سیاسی گفت: در صدر گفتمان اعتدال، آیت الله هاشمی و در صدرگفتمان اصولگرایی،آیت الله ناطق نوری، در گفتمان اعتدال سید اصلاحات سید محمد خاتمی و در گفتمان اصلاح، اعتدال و اصولگرایان معتدل یادگار امام، سید حسن خمینی و در جریان گفتمانی ما هنرمندان، سینماگران، اهالی تئاترو موسیقی، دختران و پسران هنر دوست، ورزشکاران، دانشجویان، اساتید دانشگاه و خردمندان قرار دارند .
حجت الاسلام مازنی اضافه کرد: انتظار ما اینست که رقیب جوانمردانه رقابت کند و دایره ی انقلابی را آنقدر کوچک نکند که اکثر افراد در آن قرار نگیرند؛ ایران را به مذهبی و غیر مذهبی تقسیم نکنید.
وی ادامه داد: رقیب ما حرفی برای گفتن ندارد بجز وعده پول و تخریب.میان گفتمان روحانی با رقیب تفاوت های اساسی وجود دارد؛ گفتمان رقیب با پول  رای میخرد اما گفتمان روحانی معتقد است میراث پدران ما سرمایه گذاری شود؛ کسی که مدیریت نخوانده پول را برای اداره کشور تقسیم می کند اما کسی که با الفبای مدیریت آشناست راه های پول درآوردن و سرمایه را برای سرمایه گذاری فراهم می کند.
این اصلاح طلب گفت:روحانی وعده داد تحریم های هسته ای را بر می دارد و برداشت و بقیه ی تحریم ها را در دولت دوازدهم برمی دارد وخواهان تعامل با همه ی کشورها به جز اسرائیل است اما  رقیب می گوید با ونزوئلا رابطه داشته باشیم و همین کافیست.
حجت الاسلام مازنی  با بیان اینکه ملت ایران ملتی فرهنگی و منطقی است افزود: ما فرزندان باکری و یاوران سلیمانی هستیم اما جنگ را آغاز نمی کنیم به جای برخورد خشن برخوردی ظریف داریم و برای حلّ مشکل اشتغال، سیاسی، مسائل زیست محیطی باید با دوستان رقیب گفتگو کنیم نه دعوا و خشونت.
وی بیان کرد: سرزمین ایران پس از برجام اماده کاشت، داشت و برداشت است و بهره گیری صحیح از سرزمین پس از برجام  به مدیریت در قالب اندیشه امام، اعتدال هاشمی، سیاست رهبری و نجابت خاتمی نیاز دارد؛ ما قطار اصلاحات را آماده کردیم  و برای رقیب هم صندلی خالی داریم.
این فعال سیاسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: امنیت انتخابات را به طور کامل مراعات کنید و حق الناس به درستی شمرده و اعلام شود.
حجت الاسلام احمد مازنی اظهار کرد: ما در دولت روحانی رقیب هراسی نداریم  تنها راه استمرار مردم سالاری و شکستن همه حصرها حضور موثر مردم پای صندوق های رای است؛ روحانی در دولت یازدهم حصر ایران راشکست اگر حضور حداکثری مردم نباشد کسانی انتخاب می شوند که معتقدند رای مردم زینتیست اما اگر حضور حداکثری باشد اراده مردم بر کشور حاکم می شود روحانی فقط یک رقیب دارد آنهم عدم حضور مردم در انتخابات.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز