خبرگزاری کار ایران

حمایت جمعی از فرزندان و همسران شهدا از دکتر حسن روحانی

برای تکرار نشدن سالهای تباهی و دروغ به روحانی رای می دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۳۳

115 نفر از فرزندان و همسران شهدای جنگ تحمیلی در بیانیه ای حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام کردند+اسامی امضا کنندگان

ایلنا: 115 نفر از فرزندان و همسران شهدای دفاع مقدس در بیانیه ای از حسن روحانی اعلام حمایت کردند. متن کامل بیانیه به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞

سوره احزاب ؛ آیه ۲۳

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند

بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده ‏اند.

ما فرزندان همان مردان مومن هستیم ، مردان مومن به خدا ، مومن به کرامت و شرافت انسان .

سالها پیش جوانان این خاک  با هر عقیده ، هر قومیت و هر مذهبی برای حفظ کرامت و شرافت ایرانی قدم در راهی سخت و بی بازگشت نهادند ، آنها رفتند تا ایران همچنان کشوری باشد زیبا ، آرام و برازنده ی هر ایرانی .

حکایت پاکی و بی آلایشی پدرانمان بر هیچکس پوشیده نیست ، مردم شریف ایران نام آنها را با افتخار یاد می کنند و اما نام کسانی که دون فهمی و بداخلاقی شان آرامش  و آزادی را از آنها سلب کرده اند را از  یاد نخواهند برد .

عزیزان ما ، مردم نجیب ایران

این بار شما را خطاب نوشته مان قرار می دهیم ما فرزندان همان مردان گمنامی هستیم که بیصدا در خاک ایران خفته اند و میراث نگرانی آبادانی خاک ایران را بر دوش ما نهاده اند .

هشت سال دولت دروغ و ریا را در ایران تجربه کردیم ، دولتی که کرامت انسانها را پاس نداشت و شرافت مردم عزیز ایران را نشانه گرفت .

برای تکرار نشدن سالهای تباهی و دروغ به جناب آقای روحانی رای می دهیم تا اصلاحات این سرزمین کهن ، راه پرفراز و نشیب و سخت را به پشتوانه ی حمایت و صبوری شما عزیزان طی نماید و حبس ها و حصرها و تهمت ها و تخریبها پایان یابد و جای آن اتحاد ، مودت ، شور و تلاش میان آحاد ملت ایران برقرار گردد و کشور در مدار توسعه و عدالت قرار گیرد .  

در پایان آرزوی ما و آرمان پدران و همسران مان چیزی جز شادی، آرامش و آزادی برای تان نبوده است و از خداوند سبحان برای این مرز پرگهر آبادانی را طلب داریم .

جزای آنکه نگفتیم شکر روز وصال

شب فراق نخفتیم لاجرم زخیال

تو بر کنار فراتی ندانی این معنی

به راه بادیه دانند قدر آب زلال

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز