خبرگزاری کار ایران

مرضیه عبوری:

فراکسیون شورای زنان مازندران را ایجاد خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۹۴

عبوری گفت: فراکسیون شورای زنان استان را ایجاد خواهم کرد تا نیازهای جامعه زنان را محترمانه و نه مطالبه‎ محور به عنوان یک اصل و اساس، ترسیم کنیم.

به گزارش ایلنا،مرضیه عبوری در نشست با اصحاب رسانه ، احیای حقوق شهروندی  و تداوم سازندگی را یکی از مهمترین اهداف خود برای حضور در انتخابات شورای پنجم شهرساری عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد شورای مشورتی استان از دیگر برنامه های من برای حضور در شورای اسلامی شهر ساری است.

وی افزود: کاهش آسیب های زنان مبحث مهمی است که باید بصورت جد در شورای شهر دنبال شود و اینکه اقتدار زن هم باید در لوای همه  برنامه های تعریف شده حفظ شود.

سرپرست تیم بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی مازندران، گفت: با تشکیل فراکسیون مشورتی بانوان و حضور بانوان فعال در این شوراشاهد تصمیم گیری های بانوان در مورد مسائل مربوط به این قشر از جامعه باشیم .

عبوری ادامه داد: شورای مشورتی بانوان به عنوان حلقه واسطه ‌ای می‌تواند بانوان اهل تفکر را دور هم جمع کند و از این طریق مشکلات و مسائل زنان را پیگیری و برای حل آن چاره‌ اندیشی کند.

وی افزود: فراکسیون شورای زنان استان را ایجاد خواهم کرد تا نیازهای جامعه زنان را محترمانه و نه مطالبه ‎محور به عنوان یک اصل و اساس ترسیم کنیم.

این کاندیدای شورای شهر ساری اظهار داشت:زن نباید بعنوان یک ابزار مورد سوء استفاده کرد، بنابراین زن آنقدر باید ثبات داشته باشد تا هیچ نگاهی به سمت او هرزه نرود.

عبوری ، نبودن امنیت شغلی، اجتماعی  و عزت نبخشیدن به حضور زنان در جایگاه های مختلف را از عناوین حقوق شهروندی دانست که باید درصدر امورات قرار گرفته تا کرامت انسانی زن به خوبی حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت شغلی زنان از برنامه های مهمی است که چنانچه وارد شورا شوم پیگیر خواهم شد افزود:هدفم از این کار کنار زدن مردان نیست چرا که معتقدم حضور زنان در شورا سبب انضباط می شود.

عبوری به ضرورت حضور زنان در عرصه های مختلف جامعه اشاره کرد و ادامه داد:زنان نباید نسبت به سرنوشتشان در جامعه بی تفاوت باشند ، چرا که به منصه ظهور رساندن حقانیت زنان در تصمیم گیری جامعه امری است که باید به خوبی تبیین شود.

وی با بیان اینکه زنان می توانند تحولات شگرفتی در جامعه به ظهور رسانند، گفت: کما اینکه زنان در پیروزی انقلاب نیز نقش تاثیر گذاری داشتند.

عبوری با اشاره به اینکه وامدار کسی نبوده و کاملا شخصی و شیر زنانه وارد عرصه انتخابات شدم، گفت: به عنوان یکی از حامیان دولت روحانی با شما عهد می بندم که گام به گام در اجرای منشور حقوق شهروندی که ریاست جمهوری عنوان کردند با هم همراه باشیم و سرفصل جدیدی از یک زندگی سالم را در چهارساله دوم آقای روحانی تجربه کنیم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه عهدی که با کسی ببندم در هیچ شرایطی قطع نمی کنم، هر چند مردم ما فهیم هستند و سره را از ناسره تشخیص می دهند.

عبوری با بیان اینکه تکریم و کرامت باید در شورا نهادینه شود، ادامه داد: بخش کوچکی از شورا می ‎تواند سیاسی باشد و بقیه آن فرهنگی و اجتماعی است، شورا جایگاهی برای پاسخگویی به مطالبات جامعه است، افراد زیادی هستند که می‎توانند چیزی بگویند اما یکی باید فریاد بزند و صدای او در همه جا بپیچد.

وی افزود: اعتقادی به تقسیم کردن بانوان و آقایان در ارائه خدمات ندارم، باید در گفتگوهای خود فرهنگ ‎سازی کنیم، جامعه زمانی موفق است که از هر دو جنس استفاده کنیم، همه باید اعم از زن و مرد کمک کنیم که اگر فردی قصد خدمت دارد به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: زمانی که با اقتدار رأی بگیرم در مقام پاسخگویی بر خواهم آمد، من آمدم پرچمدار این فرهنگ‎ ها باشم، تا خودمان اراده نکنیم نمی‎توانیم موفق باشیم، بیائید احساس تعهد و مسئولیت کنیم و بی ‎تفاوت نسبت به مسائل جامعه نباشیم.

وی با بیان اینکه تعریف برنامه در شهر نخست خرد جمعی و همگرایی را می طلبد، افزود: شورا یعنی مشورت و استفاده از نظرات جمع ،اجرای یک برنامه همراهی دیگر اعضا با برنامه تبیین شده نوعی مشورت به شمار می آید.

عبوری،گفت: جذب سرمایه های شهر هدفی است که باید به خوبی دنبال شود، کما اینکه جذب اعتبارات نیز باید با هدفی درست و مشخص صورت گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا به واسطه خویشاوندی با شهردار مرکز استان وارد عرصه انتخابات شده است، اظهار داشت: انتخاب انتصاب به دیگران نیست ، چرا که انتخاب افراد در راستای عملکرد است نه به واسطه وصل شدن به دیگران ،اما کارنامه عبوری را مثبت ارزیابی می ‎کنم و نه به این خاطر که نسبت فامیلی با ایشان دارم، بلکه این موضوع، نظر اکثر شهروندان ساروی است و من نیز به عنوان یک شهروند اعلام می ‎کنم.

عبوری ، گفت: رای من  چه با لیست و چه بدون لیست کاملا سفید است ، من یک اصلاح طلبم و برای من این اعتقاد آرمان، تعهد و هدف است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز