خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد اصول گرایان دکتر روحانی در مازندران :

انتخابات پیش رو فرصتی برای گفتمان اعتدالی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۴۷

رییس دولت سابق در مناظرات، مقابل آیت الله رفسنجانی (ره) بی اخلاقی نمود تا محبوبیت کسب کند اما مردم در سال 95 نشان دادند محبوب واقعی چه کسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نوشهر ، سید علی اکبر طا هایی رییس ستاد اصول گرایان دکتر روحانی در مازندران  با بیان اینکه ائمه ولایی هیچگاه به دشمنان توهین نمی نمودند و همیشه رویه انتقادی نسبت به آنان پی می گرفتند گفت:  اختلاف نگاه در سیاست نباید منجر به نادیده گرفتن فضیلت ها شود.

وی با انتقاد از صدا و سیما که کاملا نماد یک نهاد غیراعتدالی با رفتارهای جهت دار است گفت:بنده اعتدال را می پسندم و هرکه زیر این بیرق قرار گیرد ولؤ در تئوری نیز مورد پسند می باشد.

طا هایی افزود: انتخابات پیش رو فرصتی برای گفتمان اعتدالی است.

وی افزود: واژه اعتدال یک کلمه قرآنی است و شعار این دولت یک شعار قرآنی است ..

وی اضافه نمود: در جامعه نفرت آفرینی باید جای خود را به محبت آفرینی دهد و گفتمان هم دلی و محبت آفرین باید در کشور زنده شود.

طاهایی تصریح کرد: رییس دولت سابق بر پایه ولایت باوری در جامعه ترقی یافت اما تمام تصمیماتش بر این پایه استوار نبودو در مجموع دولت قبل رفتارهای متناقض با ولایت فقیه پیش گرفت و منجر به فاصله وی از ولایت شد.

رییس ستاد اصول گرایان دکتر روحانی در مازندران گفت: در مناظرات آتی باید از برنامه های آتی کاندیدا صحبت شود و برنامه های اصولی و کارشناسانه که طبق آمار درست ارائه شود.

طاهایی افزود: رییس دولت سابق در مناظرات، مقابل آیت الله رفسنجانی (ره) بی اخلاقی نمود تا محبوبیت کسب کند اما مردم در سال 95 نشان دادند محبوب واقعی چه کسی است.

وی اضافه نمود: هرقسمت از کار دولت مردان تاکنون اگر درست باشد باید حمایت شود و اگر نادرست باید با آن برخورد کنیم.

طاهایی گفت: همانند ثبت نام رییس دولت سابق در انتخابات امسال و ولایت پذیر نبودن وی.

رییس ستاد اصول گرایان دکتر روحانی در مازندران افزود: این رفتار احمدی نژاد با مبانی ولایت مداری مغایر است و علیرغم توصیه رهبری، خلاف انصاف و مروت بود وی دوباره رییس جمهور شود.

وی افزود: حتی مدیران درجه بالای دولت نمی توانند مقابل خواست مردم ایستادگی کنند.

طاهایی یادآور شد: انحصارطلبی در جبهه گیری سیاسی ناحق است وصرفا قرائت نباید در جبهه گیری ها عنوان شود و باید در تعامل با سایر تئوری های احزاب یا جبهه ها، تصمیمات شکل گیرد.

رییس ستاد اصول گرایان دکتر روحانی در مازندران بزرگترین خدمت را رهبری به دکتر روحانی نمودند.

وی افزود: توصیه عدم کاندیداتوری به احمدی نژاد بزرگترین کمک رهبر نظام به ریاست جمهور روحانی بود زیرا کاندیداتوری احمدی نژاد تهدیدی برای روحانی و کشور حساب می شد.

طاهایی در پایان این نشست افزود : ملت فهیم  ایران اسلامی با حضور حداکثری بار دیگر با آرمان های نظام بیعت نموده زیرا ولی فقیه انتظار حضور حداکثری از مردم دارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز