خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران خبرداد:

شرور سابقه دار مازندران به 13 سال حبس وشلاق محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۵۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از صدور حکم قطعی شرور سابقه دار مازندران به 13 سال حبس تعزیری و 83 ضربه شلاق خبر داد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسدا... جعفری افزود: "محمود طالبی" شرور سابقه دار مازندران به اتهام آدم ربایی و توهین به 13 سال حبس محکوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، متهم "محمود طالبی" به 12 سال حبس به اتهام آدم ربایی، 12 ماه حبس برای جنبه عمومی جرم و 83 ضربه شلاق به اتهام توهین محکوم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با بیان اینکه دستگاه قضایی با عاملین سلب آسایش و امنیت مردم با قاطعیت برخورد می کند، افزود: آرامش و امنیت از حقوق اساسی شهروندان است و با جدیت از آن دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدا... جعفری تصریح کرد: همه دادستان های شهرستان های استان مازندران نیز آمادگی کامل دارند در صورت تشکیل پرونده قضایی برای اخلال گران نظم و امنیت عمومی، به صورت فوق العاده، با سرعت و قاطعیت در شعب ویژه به این مساله رسیدگی نمایند.

بر پایه این گزارش، متهم مذکور سال 1394 در شهرستان بابل دستگیر شده و در حال حاضر دوران محکومیت قطعی خود را سپری می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز