خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ؛

معدن ذغال سنگ گلندرود راه اندازی شد /تولید بیش از 30 هزار تن ذغال سنک

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۰۴

کرباسیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: معدن راه اندازی شده گلندرود امسال رکورد تولید را خواهد زد.

به گزارش ایلنا ,مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو در بازدید از معدن گلندرود در گفتگو با خبرنگاران گفت : معدن گلندرود امسال رکورد تولید را خواهد زد .

وی با همراهی استاندار مازندران از معدن گلندرود که با سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید راه اندازی مجدد شده بازدید و با کارگران مشغول به کار در این معدن دیدار و گفتگو کرد .
کرباسیان در پایان بازدید از این معدن در گفتگو با خبرنگاران گفت : معدن ذغال سنگ گلند رود که چندین سال قبل و در دولت گذشته تعطیل شده بود با رعایت ضوابط زیست محیطی با سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید راه اندازی شده و موجب تولید و اشتغال شده است .
وی تاکید کرد : این معدن با سرمایه گذاری خوبی که شده رکورد تولید را خواهد زد و قرار است بیش از 30 هزار تن تولید داشته باشد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت تصریح نمود : به دلیل کمبود ذغال سنگ در کشور برنامه توسعه معدن گلندرود در دست اجراست و اکتشاف هم تداوم خواهد داشت .
کرباسیان ادامه داد : در آینده نزدیک این منطقه به منطقه تولید ، اشتغال و توسعه تبدیل خواهد شد و نیازهای کشور به ذغال سنگ هم برطرف می شود .
وی به اقدامات دولت در مازندران در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت : در مازندران چند کار مهم صورت گرفت که راه اندازی مجدد معدن گلندرود ، راه اندازی مجدد معدن گلیران که فعال شده است ، راه اندازی کارخانه ذغال شویی 500 هزار تنی سوادکوه و شناسایی معادن جدید و اکتشاف وسیع از جمله این فعالیتها و اقدامات در مازندران بوده است .
کرباسیان در پایان با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان تولید و اشتغال گفت : در دولت یازدهم در حوزه سازمان توسعه و ایمیدرو نزدیک به 20 هزار شغل ایجاد شده که 9 هزار آن به صورت مستقیم بوده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال فقط در سازمان ایمیدرو 6 هزار شغل جدید ایجاد گردد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز