خبرگزاری کار ایران

اعتراف سارقان به 20 فقره سرقت در شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۹۵

فرمانده انتظامی شهرستان "ساری"، از شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو و مغازه با 20 فقره سرقت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد .

به گزارش ایلنا  به نقل از سرهنگ" زیداله کاظمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی حین گشت زنی در محور "خزرآباد" فردی که در حال سرقت از یک دستگاه خودرو بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم به سرقت خودرو در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس به 15 فقره سرقت طی ماه گذشته به همراه سه همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی با شناسایی مخفیگاه همدستان متهم، این افراد را که از سارقان سابقه دار بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل سکونت این افراد مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله باطری خودرو، ضبط و پخش، چندین دستگاه کیس، پرینتر و مانیتور رایانه، دستگاه پمپ آب، لوله، شیر آلات و اتصالات مربوط به انشعابات باغات و مزارع، لوازم و تجهیزات موتور و انواع ابزار را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: متهم اصلی پرونده و اعضای باند در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بیش از 20 فقره انواع سرقت اقرار کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و اموال مسروقه برای تحویل به مالباختگان منتقل شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز