خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان بهشهر:

با انتخابات گسترده، ضریب امنیت کشور ارتقا می یابد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۹۱

اگر بخواهیم بر دشمن مسلط باشیم به اقتصادمقاومتی روی اوریم و با توکل به خدا،کشور را به سمت امنیت،سلامت و عدالت سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام جمعه شهرستان بهشهر در خطبه های عبادی-سیاسی نمازجمعه ی امروز از ماه شعبان با عناوین ماه شفاعت،خیرات،برکت وماه سعادت و خوشبختی نام برد و اظهار کرد: قبل از آنکه رفتار و اعمالتان را سنجش و ارزیابی کنند، خودتان را ارزیابی کنید و تا فرصت وعمر باقیست به اعمال صالح بپردازید.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری گفت:برخورد انسان ها باید انسانی، با لطافت و باکرامت باشد؛حُسن خلق یکی از نشانه های مومن است و معلمان ،روحانیت،قلم به دستان باید  آثار اخلاق نیکو و ضرر سوء خلق را در جامعه بررسی کنند.

وی ادامه داد: اهل بیت از ما می خواهند مُبلّغ اسلام باشیم باعمل به اسلام نه فقط در گفتار؛تفاوت میان عمل و گفتار،مردم را از اسلام دور می کند،با تقوا،اجتهاد،نماز،تلاش،صداقت و اخلاق نیکو ، مردم را به دین دعوت کنید.

امام جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به ایام انتخابات خطاب به مردم و مسئولان گفت:در تبلیغات انتخاباتی به اخلاق و قوانین انتخاباتی توجه کنید.

امام جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال گفت: با تکیه بر توان و نیروهای داخلی و توکل بر خدا می توانیم کشور را از دشمنان بی نیاز کنیم.

حجت الاسلام جباری به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد وافزود:اگر بخواهیم بر دشمن مسلط باشیم به اقتصادمقاومتی روی اوریم و با توکل به خدا،کشور را به سمت امنیت،سلامت و عدالت سوق دهیم.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری در روز مبعث در جمع مسئولین و سفرای کشورهای اسلامی درخصوص انتخابات فرمود"مردم عزیز ما انتخابات را یک وظیفه می دانند،انتخابات به مردم قدرت می دهد تا انتخاب کنند؛ انتخابات، توانمندی و قدرت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر تصریح کرد: اگر انتخابات گسترده باشد،ضریب امنیت کشور ارتقا می یابد و بزرگترین وظیفه ی ما انقلابی ها، اتّحاد، برادری،همدلی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری گفت: کاندیداهای انتخاباتی، روسای ستادها وحامیان کاندیداها به اخلاق و قوانین انتخابات پای بند باشند و احترام همدیگر و بزرگان را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز