خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

شعارهای حمایت از کارگران فقط در ویترین ها مشاهده می شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۸۰

شعارهای حمایت از کارگران فقط در ویترین ها مشاهده می شود و 120 هزار کارگر مازندرانی از این حمایت بی بهره هستند.

نصرالله دریابیگی در نشست صمیمی با استاندار مازندران در سالن شماره 2 استانداری با اشاره به اینکه جامعه کارگری به عنوان قشر اثر گذار در جامعه از مشکلات زیادی برخوردار هستند،اظهار داشت: شعارهای حمایت از کارگران فقط در ویترین ها مشاهده می شود و 120 هزار کارگر مازندرانی از این حمایت بی بهره هستند.

وی افزود:با اجرای یارانه 40 هزارتومانی به مردم به همان میزان مشکلات زیادی را برای مردم و جامعه کارگری رقم زدند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه خصوصی سازی بر مشکلات جامعه کارگری افزوده شده است،گفت:نداشتن امنیت شغلی،تورم و دستمزد پایین کارگران از جمله مشکلات جامعه کارگری به حساب می آید.

دریابیگی به عملکرد دولت یازدهم در جهت کاهش تورم اشاره کرد و گفت: انتظار میرود تا از جامعه کارگری به عنوان افراد موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ،تقسیم عادلانه ثروت بر سر سفره کارگران جاری شود.

وی طرح کرامت رضوی را از جمله دستاوردهای مهم در دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در این طرح شمار زیادی از کارگران  بصورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دریابیگی با ابراز تاسف از اینکه در انتخابات از کارگران بهره گیری فراوان می شود پس از آن همین کارگران به فراموشی سپرده می شوند،گفت: ضرورت دارد طرح همسان سازی در حوزه کارگران لحاظ شود.

وی تاکید کرد:  آرامش در دولت یازدهم بین کارگران ساری و جاری شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: 800 میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی از واحدهای صنفی طلبکار است.

وی با اشاره به هفته کارگر،افزود: به دلیل پیش رو بودن دو انتخاب مهن ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

دریابیگی عنوان کرد:ضرورت دارد تا در جهت تحقق این حماسه بزرگ در کشور و میثاق با نظام و اسلام در این انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز