خبرگزاری کار ایران

مرگ 150موتور سوار در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۳۳۶

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تعداد کشته شدگان موتور سوارها در حوادث ترافیکی را 150نفر اعلام کرد و افزود: لنگراین رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایشداشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان ،دکتر علی عباسی تصریح کرد: بر اساس آمار مراکز ساری و میاندرود با تعداد25 نفر ،بابل با 21و بهشهرو آمل با 12 نفر بیشترینشهر و  نورو رامسرهر کدام با تعداد 2نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین فوتی در ماه هایمرداد با 27 ،شهریور با 17 و تیر با 15 مورد بیشترینو کمترین آن با تعداد 4 نفر در اسفند ماه ثبت شده‌است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تصیریح کرد : بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی 21 تا 30 سال با آمار54 فوتی است و کمترین  گروه سنی کمتر از 10سال با 2فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت تعداد 108 نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی افزود :تعداد  126 نفر راننده موتور و 23 نفر هم سرنشین موتور هستند.

عباسی در ادامه افزود: شایعترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در سال گذشته (95) بوده که امید می رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز