خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد هفته کارگر مازندران:

نظام جمهوری اسلامی باری دیگر نیاز به تایید دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۸۸۵

با توجه به اینکه در هیچ جامعه و مکتبی به اندازه جامعه اسلامی به کارگر ارزش و منزلت نمی دهد لازم است تا کارگران حضور پررنگ تری در انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی در نشست با اعضای ستاد هفته کار مازندران که با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران ،مدیر کل سازمان تامین اجتماعی مازندران وروسای تشکلات کارگری و بازنشستگی تشکیل شد ، اظهار داشت:امسال هفته کارگر به دلیل پیش رو بودن دو انتخاب مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ضرورت دارد تا در جهت تحقق این حماسه بزرگ در کشور و میثاق با نظام و اسلام در این انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: هفته کارگر به دلیل جایگاه اسلام و ارزش های اسلامی ،مدافع حکیمانه امام (ره)و رهبری، مظلومیت قشر کارگر در جامعه،اعتقاد اسلام و بوسه تاریخی پیامبر بر دست کارگر از جایگاه ویژه ای درجامعه برخوردار است.

وی به نقش کلیدی کارگران در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در هیچ جامعه و مکتبی به اندازه جامعه اسلامی به کارگر ارزش و منزلت نمی دهد لازم است تا کارگران حضور پررنگ تری در انتخابات داشته باشند.

دریابیگی از افتتاح کنگره خانه کارگر در مازندران خبر داد و ادامه داد: نخستین روز هفته کارگر با عنوان کارگران آیینه محمدی دیدار بانماینده ولی فقیه  و تجدید میثاق با آرامان های شهدا را از عناوین برنامه های این روز نام برد.

وی با بیان اینکه دومین روز هفته با نام کارگران،سلامت و تامین اجتماعی نامگداری شده است،گفت:دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب در تهران،اهدا شاخه گل به کارگران کارخانجات و جشنواره تجلیل از نشان خدمت به مجریان قوانین کار و تامین اجتماعی از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

دریابیگی کارگران ،ایمنی و حوادث کار را عنوان سومین روز از هفته کارگر برشمرد و ادامه داد: حضور در بیمارستان ولی عصر و اهدا گل به بیماران  و دیدار با استاندار مازندران از جمله برنامه های این روز است.

وی چهارمین روز این هفته با عنوان کارگران ،معنویت و نشاط اجتماعی حضور کارگران و بازنشستگان در نماز جمعه را از برنامه های این روز اعلام کرد.

دریابیگی با بیان اینکه پنجمین روز هفته کارگر با عنوان گردهمایی بسیج کارگری نامگذاری شده است،گفت:معرفی کارگران نمونه استان با حضور استاندار و اهدا جوایز به کارگران شهر ساری در این روز انجام می گیرد.

 دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران کارگران بسیج کارگری ایثار و مقاومت را عنوان ششمین روز از هفته کارگر عنوان کرد و ادامه داد: گردهمایی بسیج کارگری در این روز انجام می شود.

دریا بیگی با اعلام اینکه روز جهانی کارگر در هفتمین روز هفته کارگر است گردهمایی بزرگ کارگران ایران با حضور رئیس جمهور در تهران از برنامه های آخرین روز هفته کارگر به شمار می رود.

در ادامه غلامی مدیر روابط کار اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه تشکل های صنفی باید قدرتمند شده تا بتواند در تحقق احقاق حقوق به خوبی عمل کند.

وی افزود: می طلبد تا کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا باری دیگر با امام و رهبری تجدید میثاق کنند.

غلامی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی باری دیگر نیاز به تایید دارد بنابراین لازم است تا این قشر از جامعه باری دیگر همراهی خود را به نظام و اسلام اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز