خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآبادخبرداد:

رتبه نخست بندر امیرآباد سرمایه گذاری در بنادر کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۵۱

منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد حائز رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی ؛ مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت  در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان بنادرودریانوردی در حوزه سرمایه گذاری، این بندر رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشوررا کسب کرد.

 علی خدمتگزار با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تاکنون موفق به جذب 11 هزار میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی شده است افزود : این میزان سرمایه گذاری مربوط به صنایع تولیدی ماننداحداث کارخانجات تولیدMDF ، تولید تخته فیبر،درب چوبی ،کفپوش و تولید آرد می باشد.

مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و کسب رتبه برتر در این حوزه در سطح بنادر کشور، هنر تیم مدیریتی و کارکنان این بندر می باشد از تشکیل کارگروه جذب سرمایه گذار در سال 96 در بندر امیرآباد خبر داد.

مدیر نمونه بنادر کشور، در پایان با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری  در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تآکید کرد : این بندر نسل سوم با زیرساخت های مناسب حمل ونقل چندوجهی و ارزش افزوده حاصل از فعالیت های کارخانجات فولاد و صنایع مختلف از قبیل کاغذ، گچ، نیروگاه تولید برق، انبارهای نگهداری کالا، سیلوها و مخازن روغن خوراکی توسط بخش خصوصی در راستای افزایش ترافیک دریایی ،سهم بسزایی را در بازار و اشتغال زایی منطقه برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز