خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سرقت احشام با 10فقره سرقت در آمل

کد خبر : ۴۷۸۸۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان" آمل" از انهدام باند سارقان با 10 فقره سرقت و کشف تعدادی احشام سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " ولی الله گنجیان مقدم " در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه جرم دریافتند، سارقان با استفاده از دو خودروی وانت و موتورسیکلت شبانه به محل اسکان دام ها رفته و با تخریب دیوار و درب دامداری ها اقدام به سرقت احشام می کنند.

سرهنگ گنجیان مقدم، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی رد سه سارق احشام از اعضای باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی این افراد به نام های"محمد- ت "،"مراد- ت"و"حسینعلی-ت" را که غیر بومی و اهل یکی از استان های همجوار بودند را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

گنجیان مقدم، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به10 فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند و تعدادی احشام سرقتی به همراه مالخر در یکی از شهرستان ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با هشدار به دامداران در خصوص استخدام کارگران غیر بومی و اتباع بیگانه هشدار داد و افزود: دامداران دقت نظر بیشتری داشته باشند و از اشخاص ناشناس استفاده نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز