خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان آیت‌ا.. روحانی (ره) بابل :

ششمین جشنواره خیریه غذای خانگی در بیمارستان روحانی بابل

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۸۱۲

دکتر صادقی گفت: در راستای کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج، بیمارستان آیت‌ا.. روحانی (ره) بابل برای ششمین بار اقدام به برگزاری جشنواره خیریه غذای خانگی به همت واحد مددکاری و پرسنل بخش‌های مختلف این بیمارستان کرده‌است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل، دکتر محمود صادقی رئیس این مرکز گفت: ششمین جشنواره خیریه غذای خانگی در روز پنجشنبه 24 فروردین 1396 برگزار شد.

رئیس بیمارستان آیت‌ا.. روحانی (ره) بابل اشاره کرد: در پنج دوره قبل میزان کمک مردمی 55 میلیون تومان بود‌ه ‌است.

دکتر صادقی ادامه داد: 16 میلیون تومان کمک مردمی در ششمین جشنواره خیریه غذای خانگی این مرکز جمع آوری گردید.

وی افزود: مبالغ جمع‌آوری شده صرف هزینه بیماران شیمی درمانی، داروهای مصرفی خانگی این بیماران، خرید لوازم‌التحریر برای فرزندان این بیماران نیازمند در آغاز سال تحصیلی و غذای مصرفی بیماران شیمی درمانی قرار خواهدگرفت.

این مسئول اضافه کرد: این مراسم با استقبال و مشارکت پرشور ، مسئولین شهری، پرسنل، پزشکان و... در 25 غرفه روز پنجشنبه 24 فروردین 1396 ساعت 9 صبح  در سالن مدیریت بیمارستان روحانی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز