خبرگزاری کار ایران

همزمان باسفررئیس جمهور؛

چهارمجتمع تفریحی درمازندران آماده افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۰۸

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری مازندران گفت که همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان چهار پروژه تفریحی و توریستی با صرف هزینه یک هزار و 430 میلیارد ریالی آماده افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، دلاوربزرگ نیا افزود : مجتمع تفریحی و توریستی مروارید سبز رامسر در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع با زیر بنای بیش از هفت هزار متر مربع در 2 طبقه ساخته شد . 

وی با اشاره به مدت اجرای سه ساله این طرح ، ادامه داد : 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه و برای 90 نفر اشتغالزایی ایجاد شد .
وی این مجتمع تفریحی و توریستی واقع در غرب استان را شامل تالار ، رستوران ، مجموعه ورزشی ، کافی شاپ ، شیرینی سرا و فروشگاه تجاری اعلام کرد . 
وی گفت : واحد پذیرایی رستوان چند منظوره مهرگان با اعتبار 145 میلیارد ریالی در ساری نیز در سفر رئیس جمهوری به مازندران آماده بهره برداری است . 
بزرگ نیا افزود : با بهره برداری این پروژه که 2 سالن پذیرایی ، سالن همایش و مراسم دارد برای 60 نفر اشتغال ایجاد شد .
وی از مجموعه پذیرایی میزبان واقع در بابلسر به عنوان یکی دیگر از پروژه های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور به مازندران نام برد و ادامه داد : برای اجرای این پروژه تاکنون 860 میلیارد ریال هزینه شد .
مدیرکل کل گردشگری مازندران فاز یک مجموعه میزبان با 56 اتاق و سوئیت ، مجموعه ورزشی ، مرکز خرید ، آمفی تئاتر یکهزار نفره ، مجموعه رستورانهای با 12 سالن از جمله بخش های این پروژه برشمرد .
وی گفت : با افتتاح این فاز از پروژه برای 242 نفر اشتغال ایجاد شد . 
وی افزود : ایجاد و تجهیز بال غربی هتل پارسیان خزر واقع در چالوس از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور است . 
وی ادامه داد : با صرف هزینه 225 میلیارد ریالی در مدت 2 سال این طرح شامل 58 واحد اقامتی ، رستوران در زمین 10 هزار مترمربعی ساخته شد .
مدیرکل گردشگری مازندران تعداد اشتغالزایی این پروژه را 140 نفر اعلام کرد . 
رئیس جمهور سه شنبه 22 فروردین امسال به مازندران سفر می کند و در این سفر بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و افتتاح می شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز